Time and Date Clock

2011. július 6., szerda

07.02.

Míg egy nappal korábban ismeretlen okból keltem fel meglehetősen könnyen, és pörögtem egész nap, addig ma ez amiatt volt, mert hosszú idő óta végre először ki tudtam aludni magam. Már el is felejtettem, hogy milyen ez az érzés… Egyébként kitaláltam egy tök jó vitaminkombót. Szedem is szorgosan. Különböző vitaminokból különböző mennyiségeket teszünk bele és pörgünk tőle, mint a picsa, és még egészségesek is leszünk. Hasznos dolog!
Ebéd után a 3órás szünetünket ismételten fürdőzéssel töltöttük. Ez valószínűleg rutinná fog válni, mert nagyon jól esik 2 műszak után kicsit ellazulni és kikapcsolni. Plusz még jól le is barnulunk. Az mondjuk igaz, hogy a nap, meg a víz eléggé leszívja az energiánkat, de ez csak később jön elő. Mondjuk vacsora közben.. :D Akkor mindig arra hajtunk, hogy minél hamarabb kiszolgáljuk a kis sátánokat, aztán hagyjanak békében.
Miután összetakarítottunk mindent, végre eljött az a pillanat, amire már napok óta várunk. Beosztottuk a szabadnapokat. Úgy esett, hogy nekem a csütörtökjeim lesznek szabadok. A másik opció a kedd volt, de egész félévben meresztettem keddenként, szóval úgy voltam vele, hogy bármi, csak kedd ne legyen.
Este Balázs meg Szili elmentek Walmartba vásárolni, de mivel elég fáradt voltam, meg amúgy nem kellett semmi onnan, így inkább maradtam. Dáviddal meg Bálinttal lefoglaltuk az első körös szállásunkat Philadelphiába aug 19-20-21-re, majd Atlantic City-be 22-23-ra. Vicces hostel árak vannak AC-ben. 2 éjszakára alig lett meg 30USD az ár. Szóval egész jól sikerült ezt kifogni.
Mentem volna vissza a bunk-ba, de valószínűleg épp rosszkor nyitottam be, mert Csabi elég hirtelen ugorhatott le a bánatisten becenevű ukrán kiscsajról. Nincs vele különösebb baj, csak elég fagyos az üsző. Üsző: ezt a szót Bálinttól tanultam, állítólag bizonyos mikro kultúrákban ezt a szót is használják a nő helyett. Szerintem baromira vicces :D Egyébként mint utólag kiderült, nem történt semmi. Hagytam nekik még kis időt, addig visszamentem a többiekhez netezni. Mikor együtt mentünk már haza, a csaj még mindig itt volt, de már pont indultak. (Csabi mindig hazakíséri egészen a hídig, mert onnan nem mehet tovább. Igazi gentleman :D) Miután Csabi és bánat leléptek, megjött a két idióta. Csabi adott nekik 20USD-t, hogy vegyenek neki egy doboz gumit. Hiba volt. Szili és Balázs összeállítottak egy Starter Kit-et. A SK tartalma: egy 24darabos durex csomag (csak 6USD!!!!), egy doboz síkosító (1,50), valamint egy terhességi teszt (pár centért már lehet kapni :D). Ez még természetesen nem vitte volna el a 20-ast, de ha már szívességet tesz az ember, akkor ugyebár annyit elvárhat, hogy meghívják 1-2 sörre.. :D De végül maradt néhány negyeddolláros visszajárónak.
Szépen kikészítették az ágyára a dolgokat rendezetten, egymás mellé. Utána beállított Toby (angol szakács srác), meg Ivonne. Volt egy kis para az úton aztán beszéltek Sziliékkel, de ennyi.
 Aztán jött Csabi. Majd jött mögötte bánat.. Nem mert hazamenni, mert már régen túl voltunk a curfew-n, aztán nem akarták megkockáztatni a kirúgást. Szóval nálunk aludt. Amíg Csabi magyarázta a helyzetet, addig az üsző észrevette a cuccokat, aztán nézegette őket.. hát jót röhögött annyi tuti. Egyemmeg de zavarban volt :D Persze ez csak a kezdet volt. Ugyebár minden este úgy alszunk el, hogy faszságokról beszélünk, és ezt most sem maradhatott el, persze valamelyest angolul. Szóval kapta az ívet rendesen.

1 megjegyzés:

  1. Szia Bence, tetszik a blogod, követni fogom...remélem sok ilyen pikáns történetet mesélsz még el :D

    U.i: a tábor vége felé fog kiderülni úgyis minden, hogy ki kivel, mit hogyan ... :)

    VálaszTörlés