Time and Date Clock

2011. július 6., szerda

07.01.

Normál esetben másnaposan kellet volna kelnem. Ez nem így történt. Nem tudom, hogy minek a hatására, de olyan szinten pörögtem, mintha valami gyorsító lett volna bennem. Mindenki mosott szarként, meglehetősen kómásan végezte a dolgát, én meg rohangáltam fel-alá, mint valami idióta. Nem tudom, hogy írtam-e már korábban, de a gyerekeimmel kötöttem egy alkut, hogyha nem gányolják össze az asztalt, meg a kaja után összeganajoznak maguk körül, akkor kapnak vagy Oreo-t, ami egy csokis keksz tejkrémmel a közepén, vagy valami extrát a kaják végén. Amennyiben viszont disznó módjára esznek, nem kapnak ló..t se. Egyébként egész jól működik a dolog, az Oreo meg úgyse kerül pénzbe, szóval ingyen könnyű osztogatni :D
Reggeli után az egész szünetemet végigaludtam, majd egy, a reggelihez hasonló fasza, pörgős ebéd után a fos idő miatt szintén aludtunk fürdőzés helyett.
Igazából csak ennyi történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése