Time and Date Clock

2011. június 30., csütörtök

06.27.

Ma már reggel 6kor keltünk, 6.50-re kellett menni. Többször annyi meló van, mint korábban. Mindenki nagyon fáradt és ezért feszültebbek vagyunk az átlagosnál. Ezt tetőzi, hogy Nyomorék továbbra sem csinál lófaszt se. A gyerekek a korábbi estéhez képest sokkal nyugodtabbak voltak. Az egyik asztalomnál nagyon segítőkészek, mindig mindent összepakolnak maguk után, kidobják a szemetet stb, a másiknál viszont úgy esznek mint egy sertéstelep és hasonló mocskot is hagynak maguk után. Még így is nagyon sokáig tartott a takarítás, mindössze 1,5 óra pihenés volt a déli műszak előtt és ebből 1 órát aludtam, mert baromira kimerült voltam. Az ebédet hasonló rohanásban tudtuk le, egyre fáradtabbak vagyunk és ez még csak a legeleje, még hátra van jó pár. Utána bementem a mosodába Dávidékhoz, és felfeküdtem az asztalra Dávid mellé. A mexikói csajok nagyon kellemes masszázsban részesítettek minket. Utána bedöglöttem a bunkba mert el vagyok fáradva, mint valami napszámos. Vacsorát is letudtuk, nem volt vészes.
Muci (Nyomorék) a mai napon 8 banánt evett meg és 9 doboz narancslevet tolt be meló helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése