Time and Date Clock

2011. június 30., csütörtök

06.26.

Eljött a gyerekek ébredésének napja. Mit sem sejtve, a legjobbra számítva keltünk fel, végre gyönyörű napsütésre. 0700-ra kellett menni előkészíteni az asztalokat a reggelihez. Ezt gyorsan letudtuk, majd miután sikerült kitakarítani az étkezőt, bementem, és Macseknak kellett segítenem, én pácoltam be a marhát az esti vacsorához. Ahogy végeztem vele, felmentem a bunkhoz cigizni, majd nem sokkal később mehettem is vissza a konyhára, mert 11-től előkészítettük az ebédet, ami nyugisan lezajlott. Utána én kaptam azt a megtisztelő feladatot, hogy menedzselnem kellett, hogy a gyerekek kajáltatásához hogy legyenek az asztal- és a székelrendezések a teremben. Többé-kevésbé sikeresen teljesítettem a feladatot, jó munkát végeztünk a srácokkal.
Közben megérkeztek a Pokol Szekerei és démonok százai özönlöttek le róluk olyan hangzavart okozva, hogy az k.vaszentség, hogy mókusokat és békésen sétáló süniket, madarakat többet nem fogunk látni.
Kis pihenés után már jöhetett is a vacsora előkészítése az étkezőben, aztán kezdődhetett a kaja felszolgálása. Már 4 asztalunk van fejenként. Én 2 Staff asztalt és 2 gyerekes asztalt kaptam. Hihetetlen rohanás volt, az eddigi felszolgálás az semmi ahhoz képest, amit most kell csinálni. Szerencsére egész jól elvagyunk, bár mindenki nagyon elfáradt. A takarítás csapatmunkaként zajlott, de a Szarházi az nem csinál továbbra se lófaszt se, ami mindenkit egyre jobban idegesít. Tudni kell, hogy gyűjtést szervezett magának a barátai körében, hogy mindenki küldjön neki 600Forintot, hogy összegyűljön neki az 1.650$-os kötbér, és le tudjon lépni, mert nagyon fárasztó neki a munka, és ő azt hitte, hogy nem kell majd ennyit melózni, csak néha besegíteni.. Nyomorék..
Ma nem volt edzés, hulla fáradtan egyből irány az ágy feeling volt. Este persze ökörködtünk a srácokkal, szokás szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése