Time and Date Clock

2011. június 30., csütörtök

06.25.

Reggel szakadó esőre és elég erős émelygésre keltem. Kevertem magamnak egy C-B6-Advil-Multivitamin koktélt, ami hamar helyre rakott. BlueRidge-ben mi csináltattuk a reggeliztetést, ami lazán felért egy rémálommal, mert nem tudtuk, hogy minek hol van a helye, mert az étkező és kb 2× akkora, mint nálunk. 2-3 óra szenvedés után visszamentünk a bunkba és aludtunk pár órát. A rövid alvás után már mehettünk is vissza BR-be, az ebédet is mi szolgáltuk fel. Az első "hazai" kaját most ettük: sült krumpli rántott csirkemellel. Miután már a f.szunk kivolt a felszolgálással és a takarítással, amit rohanva kellett kiviteleznünk, sikerült elérni a buszt, és már mentünk is Honesdale-be, a Walmartba bevásárolni. A buszon Szilivel, Kristóffal és Mucival utaztunk együtt, egy rakás 17 éves öntelt, sznob ribanc társaságában. Fogalmuk sem volt a világ dolgairól és a legnagyobb problémájuk a körömlakkmárka kiválasztása volt, na meg persze az, hogy melyiknek milyen pasija van, és milyen kocsival hordja a suliba, stb. A Walmartban rendesen bevásároltunk, zseblámpát, ruhákat, kajákat, energiaitalt, gyógyszereket, vitamint. Ahhoz képest, hogy teljesen tele volt pakolva a kosár, alig fizettünk. Vettem egy Magic 8 Ball -t is, mert csak 6$ volt, és mindig akartam egy ilyet. Az az a cucc, amit megrázol, és válaszol a kérdésedre :D Továbbá bevásároltunk Pringles-ből is, ami az otthoni 5-800 forintos ár helyett itt mindössze 1-1,5$ per doboz. Very funny..
4 óra vásárlás után felszálltunk a buszra, mehettünk is vissza BR-be a vacsorát felszolgálni. Hasonlóan kellemes élmény volt ez is, mint minden más BR-ben. Ezután frankón elfáradva bevetettem magam a kondiba, és ott voltam kb 1,5 órát. Mikor visszamentem a bunkba, akkor még beszélgettünk Dáviddal, és Gallel (izraeli szekus srác) kb fél órát, aztán mindenki ment a saját kis ágyába szunyálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése