Time and Date Clock

2011. június 28., kedd

06.23.

Nem tudom, hogy mikor írtam utoljára, de mivel nem volt internet – valószínűleg a néhány napig tartó folyamatos esőzések és viharok miatt -, így nem is nagyon lett volna rá lehetőségem. Rájöttem, hogyha vázlatpontokban leírom trónolás közben, hogy mi történt az adott nap, akkor könnyebben fogok emlékezni a dolgokra.
Csütörtök este barbecue party volt nálunk, ami arról szólt, hogy hihetetlen mennyiségű burgert, hotdogot, salátákat és cukros löttyöket szolgáltunk fel. Volt pulyka, marha és vegetáriánus cucc  volt a zsemlébe, és kétféle kóser virsli a hotdogba. Elég fárasztó volt az egész, de szerencsére sikeresen vettük.
Amint vége lett a kajálásnak, át kellett menni egy tornaterem jellegű épületbe, ami az étkező mellett van, és egy kb 1,5-2 órás előadást kellett meghallgatni olyan dolgokról, mint a tüsszentés helyes módja, és hasonlóan fontos dolgok, amivel úgy tűnik, hogy itt 19+ éves korában még nem mindenki van tisztában. Sikeresen lemerítették az agyunkat olyan szinten a hülyeségekkel, hogy a hátunk közepére nem kívántuk a barbecue maradványainak feltakarítását – mert persze mindent ott kellett hagyni a fontos meeting miatt. Végül hulla fáradtan sikerült ¾ 9-re végezni a takarítással. A narancsos pszichopata jelenléte nagyon frusztrálja az embereket, mivel gyakorlatilag nem csinál semmit, csak másokat fikáz a blogjában, és magát élteti, de olyan szinten, ami már a hazugság és a pofátlanság legfelsőbb szintjeit magasan kenterbe veri. Viszont annyi biztos, hogy állandó beszédtémává vált nem csak a magyarok körében, de az összes support staff-os embernél. Erősödik az „egy kiskanál vízben” érzés, a looser megkapta a Muci becenevet.
Mire visszaértem a bunk-unkba (bungalló) már kellően bealkonyodott. Fáradt voltam, ideges voltam, szóval úgy döntöttem, hogy úgy vezethetem le a legjobban a feszültségemet, hogyha elmegyek kondiba. Ez sikeresen összejött, több, mint 2,5 órát edzettem, majd némi beszélgetés után bedőltem az ágyamba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése